UNA MANERA DIVERTIDA DE TREBALLAR I INTRODUIR ELS TRAÇOS DE LA LLETRA LLIGADA ÉS FER-HO AMB PLASTILINA. HO PODEU PROVAR A CASA! ALS INFANTS ELS RESULTA MÉS FÀCIL QUE ESCRIURE'LS I INTERIORITZEN MILLOR EL RECORREGUT QUE FARAN AMB EL LLAPIS.
dilluns, 7 d’abril del 2014
GRAFOMOTRICITAT
Etiquetes de comentaris:
5 ANYS,
MOTRICITAT FINA,
PLASTILINA,
traços
dijous, 3 d’abril del 2014
SUMEM
INTRODUIM LA SUMA AMB MOMENTS DE JOC I PER RESOLDRE SITUACIONS QUOTIDIANES. A PARTIR DEL JOC I DE LA FUNCIONALITAT ELS INFANTS APRENEN GAIREBÉ SENSE ADONAR-SE'N:
INTRODUIM LA SUMA AMB MOMENTS DE JOC I PER RESOLDRE SITUACIONS QUOTIDIANES. A PARTIR DEL JOC I DE LA FUNCIONALITAT ELS INFANTS APRENEN GAIREBÉ SENSE ADONAR-SE'N:
Etiquetes de comentaris:
5 ANYS,
MATEMÀTIQUES,
NÚMEROS,
sumes
dimarts, 1 d’abril del 2014
CELEBRAM ELS 6 ANYS!!
LA SETMANA PASSADA CELEBRÀREM ELS ANIVERSARIS DELS NINS I NINES QUE VAREN FER 6 ANYS PEL GENER, FEBRE I MARÇ...MOLTS D'ANYS!!!
LA SETMANA PASSADA CELEBRÀREM ELS ANIVERSARIS DELS NINS I NINES QUE VAREN FER 6 ANYS PEL GENER, FEBRE I MARÇ...MOLTS D'ANYS!!!
dimecres, 26 de març del 2014
QUÈ ESTARAN TRAMANT?
AQUESTES SETMANES ESTAM IMMERSOS EN UN NOU "PROJECTE"...D'AQUÍ POC SABREU DE QUÈ ES TRACTA:
AQUESTES SETMANES ESTAM IMMERSOS EN UN NOU "PROJECTE"...D'AQUÍ POC SABREU DE QUÈ ES TRACTA:
dimecres, 19 de març del 2014
SORTIDA
"TEATRE DE LA FANTASIA"
HEM SORTIT DE L'ECOLA PER ANAR AL TEATRE "CATALINA VALLS" ON HEM RIGUT, ENS HEM SORPRÈS I HEM PARTICIPAT EN L'OBRA D' ESTUDI ZERO.
AQUÍ TENIU ALGUNES IMATGES:
HEM SORTIT DE L'ECOLA PER ANAR AL TEATRE "CATALINA VALLS" ON HEM RIGUT, ENS HEM SORPRÈS I HEM PARTICIPAT EN L'OBRA D' ESTUDI ZERO.
AQUÍ TENIU ALGUNES IMATGES:
dimecres, 12 de març del 2014
PROJECTE: ELS GRUMERS
COMENÇAM A ACABAR EL NOSTRE PROJECTE D'AULA
JA DUIM UNS MESOS TREBALLANT EL TEMA DE LES MEDUSES. DURANT AQUEST TEMPS ENS HAN ANAT SORGINT DUBTES, PREGUNTES I QÜESTIONS SOBRE AQUEST TEMA QUE ELS INFANTS HAN ANAT CONTESTANT FINS CONSTRUIR ENTRE TOTS AQUESTS APRENENTATGES.
AQUESTES SÓN LES PRIMERES CONCLUSIONS DEL QUE HEM APRÈS:
LA TAPA DEL NOSTRE PROJECTE
PER FER-LA HEM UTILITZAT UNA TÈCNICA QUE ENS HA AGRADAT MOLT. VÀREM PINTAR DE COLORS DIFERENTS UNA CARTOLINA BLANCA AMB CERES(IMPORTANT QUE SIGUI AMB CERES PER QUE FUNCIONI), QUANTS MÉS COLORS MILLOR, I DESPRÉS APLICAM UNA CAPA DE TÉMPERA NEGRA DAMUNT DE LA CARTOLINA QUE HEM PINTAT. UNA VEGADA S'HA EIXUGAT NOMÉS QUEDA DIBUIXAR FENT SERVIR UN PUNXÓ. EL TEMA PROPOSAT EREN ELS GRUMERS. AQUÍ TENIU UN TASTET. ESPER QUE US AGRADIN!
JA DUIM UNS MESOS TREBALLANT EL TEMA DE LES MEDUSES. DURANT AQUEST TEMPS ENS HAN ANAT SORGINT DUBTES, PREGUNTES I QÜESTIONS SOBRE AQUEST TEMA QUE ELS INFANTS HAN ANAT CONTESTANT FINS CONSTRUIR ENTRE TOTS AQUESTS APRENENTATGES.
AQUESTES SÓN LES PRIMERES CONCLUSIONS DEL QUE HEM APRÈS:
LA TAPA DEL NOSTRE PROJECTE
PER FER-LA HEM UTILITZAT UNA TÈCNICA QUE ENS HA AGRADAT MOLT. VÀREM PINTAR DE COLORS DIFERENTS UNA CARTOLINA BLANCA AMB CERES(IMPORTANT QUE SIGUI AMB CERES PER QUE FUNCIONI), QUANTS MÉS COLORS MILLOR, I DESPRÉS APLICAM UNA CAPA DE TÉMPERA NEGRA DAMUNT DE LA CARTOLINA QUE HEM PINTAT. UNA VEGADA S'HA EIXUGAT NOMÉS QUEDA DIBUIXAR FENT SERVIR UN PUNXÓ. EL TEMA PROPOSAT EREN ELS GRUMERS. AQUÍ TENIU UN TASTET. ESPER QUE US AGRADIN!
Etiquetes de comentaris:
5 ANYS,
lectoescriptura,
PLÀSTICA,
PROJECTE
Subscriure's a:
Missatges (Atom)